Betaalinformatie

U kunt de producten uit onze webshop direct online afrekenen via iDeal of overboeking. Dagelijks worden er talloze transacties succesvol afgerond via iDeal. Dankzij iDeal kunt u via een beveiligde (online) verbinding uw bestelling afrekenen. Hier hoeft u verder geen account voor aan te maken, zich te registreren of iets te downloaden; u dient alleen te kunnen internet bankieren via uw bank.

In alle gevallen zijn uw gegevens bij ons veilig!

 

Betalen met iDeal

Heeft u nog niet eerder via iDeal betaald? Dan leggen wij graag uit hoe het werkt. Wij willen graag benadrukken dat uw gegevens volledig veilig en vertrouwelijk behandeld zullen worden. Op het moment dat u uw bestelling wilt afrekenen, geeft u aan bij welke bank u zit en vervolgens wordt u doorverwezen naar de online betaalomgeving van uw bank. Hier moet u zich aanmelden en volgt u de stappen zoals ze beschreven worden. Mocht u tijdens de betaling toch beslissen om niet tot aankoop over te gaan en het betaalproces af te breken dan worden er geen gegevens opgeslagen!

Hoe werkt betalen met iDeal precies?

  1. U gaat naar het kerstpakket van uw keuze, geeft via de + en – buttons het juiste aantal in en klikt op “IN WINKELMAND”. Bij sommige leveranciers moet u minimaal 5 pakketten bestellen. Wilt u nog andere pakketten toevoegen dan herhaalt u de vorige handelingen.
  2. Nadat u alle gewenste pakketten in de winkelmand heeft gedaan kunt u de winkelmand bekijken of afrekenen.
  3. Kiest u voor “AFREKENEN” dan komt u in het afrekenscherm. Vul hier uw gegevens in en kies onder “UW BESTELLING” voor “IDEAL”. Vervolgens gaat u akkoord met de algemene voorwaarden en klikt op de button “BESTELLING PLAATSEN”
  4. U wordt daarna doorverwezen naar de online betaalomgeving van uw bank.
  5. In de betaalomgeving logt u in en krijgt u alle relevante gegevens te zien. Eventueel kunt u ook kiezen van welke betaalrekening u het bedrag wilt laten afschrijven.
  6. Afhankelijk van de bank volgen bepaalde stappen ter beveiliging/verificatie, zodat de bank weet dat u aan het betalen bent.
  7. Als u de betaling afgerond heeft zult u weer terugverwezen worden naar de webshop.
  8. Let op! U krijgt daar een bevestiging van uw betaling te zien. Deze krijgt u echter ook per e-mail! Wij raden aan om beide bevestigingen even op te slaan of uit te printen.

(Vooruit) Betalen op rekening

Naast iDeal-betaling biedt De Witte Raaf u ook de betaalmogelijkheid ‘betalen op rekening’. U plaatst dan de bestelling en ontvangt van ons een factuur. Voor nieuwe klanten vragen wij om de factuur voor uitlevering van de kerstpakketten te voldoen. 

Hoe werkt het precies?

  1. U gaat naar het kerstpakket van uw keuze, geeft via de + en – buttons het juiste aantal in en klikt op “IN WINKELMAND”. Wilt u nog andere pakketten toevoegen dan herhaalt u de vorige handelingen.
  2. Heeft u alle gewenste pakketten in de winkelmand heeft gedaan kunt u de winkelmand bekijken of afrekenen.
  3. Kiest u voor “AFREKENEN” dan komt u in het afrekenscherm. Vul hier uw gegevens in en kies onder “UW BESTELLING” voor “Overboeking”. Vervolgens gaat u akkoord met de algemene voorwaarden en klikt op de button “BESTELLING PLAATSEN”
  4. U komt dan op de bevestigingspagina. Hier leest u dat uw bestelling succesvol is afgerond en dat u zo spoedig mogelijk een factuur krijgt toegestuurd. Wij checken eerst de beschikbaarheid van de bestelde Kerstpakketten en vervolgens sturen wij u de factuur.
  5. Wij vragen u de factuur zo snel mogelijk te betalen om vertraging te voorkomen. Na ontvangst van de betaling gaan wij de Kerstpakketten bestellen bij onze leveranciers.
  6. Vervolgens leveren wij de Kerstpakketten uit op de afgesproken leverdatum.